Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ismét egyetemi bajnok a SZIE női röplabda-csapata 2013-06-11 11:42:55 Kovács Attila irányításával öt éven belül harmadszor jutott fel a csúcsra a gödöllői központú felsőoktatási intézmény formációja
Szex, gyönyör nélkül 2013-03-04 16:39:04 Évek óta para-üzemmódba kapcsol a gödöllői női röplabda-csapat a siker kapujában. Miért?
Élő közvetítés a röplabda Magyar Kupa négyes döntőről 2013-03-01 15:34:35 Hírportálunkon a március 1-jei férfi- és a március 2-i női elődöntőket, valamint a március 3-i ülőröplabda mérkőzést követhetik figyelemmel